Konrad Chowratowicz

Dla wszystkich właścicielek beauty, stylistek, makijażystek, fizjoterapeutek i marketerów.

Poznaj tajniki skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie w Branży Beauty i dowiedz się, jak własnoręcznie przyciągnąć więcej klientek do swojego salonu i na swoje usługi bez pomocy agencji!

Poświęciłem ponad 9 lat praktyki i wydałem ponad 30 000 000 zł budżetów klientów, żeby stworzyć kurs dzięki któremu realnie zaczniesz pozyskiwać więcej klientek i więcej zarabiać! Poznaj naszą metodę i sposób na pełne kalendarze i dowiedz się dlaczego posty organiczne i tysiące publikowanych rolek to już przeszłość. Poznaj naszą metodę na pełne kalendarze i więcej klientek dzięki reklamom na Facebooku i Instagramie.

経験者

Do której grupy ekspertek w branży beauty należysz?

Ekspertki beauty, które szukają swoich pierwszych klientek

Rozpoczęłaś swoją przygodę w branży beauty – Twoje umiejętności są gotowe, masz świetne pomysły i jesteś pełna energii, ale… brakuje Ci klientek. Może nie wiesz, od czego zacząć, jak promować swoje usługi, albo zastanawiasz się, dlaczego nikt jeszcze nie zauważył Twojego salonu. 

Twoje reklamy nie przyciągają uwagi? 

Twoja oferta nie dociera do odpowiednich osób? 

Masz dużą konkurencję w swoim mieście? 

Czujesz, że bez klientów trudno będzie Ci rozwinąć biznes?

Ekspertki beauty, które chcą WIĘCEJ.

Masz już bazę lojalnych klientek, głównie dzięki poleceniom i długotrwałym relacjom. Twoje usługi cieszą się uznaniem, a salon funkcjonuje na stabilnym poziomie. 

Jednak mimo że osiągasz dobre wyniki, zastanawiasz się: „Jak mogę przyciągnąć jeszcze więcej klientek i w pełni wykorzystać potencjał mojego salonu?” 

Bo przecież zależy Ci na tym, żeby się rozwijać. Chciałabyś w przyszłości zatrudniać kolejne osoby do swojego zespołu, ale do tego potrzebujesz klientów.

Ekspertki beauty, które chcą szkolić oraz zarabiać na produktach cyfrowych.

Jesteś już ekspertką w branży wiele lat. Masz bazę lojalnych klientek. Twój salon stabilnie prosperuje, ale chciałabyś wejść mocniej w obszar szkoleniowy. Tworzyć szkolenia stacjonarne oraz kursy online. Prowadzić konsultacje i mocniej wejść także w biznes online.

Jednak nie wiesz jak skutecznie pozyskiwać klientki z całej Polski. Twój profil na Instagramie i zasięgi organiczne są ograniczone i nie rozwijają się tak bardzo, jakbyś chciała. Chciałabyś więc zdobywać większe zasięgi i więcej klientów.

Niezależnie od tego, w której fazie rozwoju swojej marki beauty jesteś – chcesz zwiększyć sprzedaż 💸

Każda kampania to inwestycja, a Ty pragniesz mieć pewność TU i TERAZ, że osiągniesz sukces i przyciągniesz więcej klientek do swojego salonu lub usług beauty. Za chwilę odkryjesz KLUCZOWY ELEMENT kampanii, który przesądza o jej sukcesie. To właśnie ten krok odróżnia ekspertki beauty, które zarabiają setki tysięcy złotych na swoich usługach, od tych, które tracą czas na nieskuteczne metody i nieefektywnie wydają budżet reklamowy i są już sparzone reklamami płatnymi.

ビデオを見る

Zanim jednak zdradzimy Ci sekret spójrz na dowody skuteczności naszych strategii

Jak wygenerowaliśmy 164 leady dla salonu fryzjerskiego po średnim koszcie 23,01 zł zapełniając kalendarz na 5 miesięcy do przodu.

Jak wygenerowaliśmy 920 leadów dla szkoły fizjoterapeutycznej i osteopatycznej po średnim koszcie wynoszącym 172,05 zł

Jak wygenerowaliśmy 1914 rejestracji na webinar po średnim koszcie rejestracji wynoszącej 1,52 zł

Jak wygenerowaliśmy 698 leadów dla szkoły fizjoterapeutycznej.

Jak wygenerowaliśmy 25 483 rejestracji na webinar po średnim koszcie wynoszącym 2,08 zł, co wygenerowało ponad 130 714,46 zł przychodu w branży beauty

Jak wygenerowaliśmy 458 063,70 zł sprzedaży produktów cyfrowych od października 2023 roku do września 2024 roku przy ROASie 4,55

Jak wygenerowaliśmy 63 leady dla salonu fryzjerskiego po średnim koszcie wynoszącym 32,45 zł zapełniając kalendarz na dwa miesiące do przodu.

Pozostałe wyniki:

サインアップ

彼らは教えてくれない

Tego nie powiedzą Ci marketerzy!

Nie każda kampania przyniesie Ci setki nowych klientek.

Ale jest dobra wiadomość – nie musisz mieć już zbudowanej marki, aby odnieść sukces!

Wielu właścicieli salonów i ekspertek beauty obawia się, że bez rozpoznawalnej marki nie osiągną spektakularnych rezultatów. Prawda jest taka, że reklamy mogą być właśnie tym narzędziem, które pomoże Ci stworzyć rozpoznawalność i przyciągnąć klientki, nawet jeśli dopiero zaczynasz.

Dzięki dobrze dopasowanym kampaniom reklamowym na platformach takich jak Meta Ads (czyli Facebook, Instagram Messenger), możesz szybko dotrzeć do „głodnej” grupy docelowej, zainteresowanej Twoimi usługami. Nie musisz czekać latami, aby zbudować markę – reklamy są po to, by zrobić to za Ciebie. 

Szybciej i skuteczniej. Bez konieczności publikowania tysiąca postów w social mediach, tworzenia rolek dwa razy dziennie, z których i tak nie przybywa klientów.

誰のために

Jaki jest KLUCZ kampanii reklamowej zakończonej sukcesem?

Sekret udanej kampanii nie leży tylko w zasięgach czy wieloletniej obecności na rynku. Kluczem jest odpowiednio przemyślana strategia oraz precyzyjne targetowanie i trafienie do właściwej grupy docelowej. Nawet jeśli nie masz jeszcze rozpoznawalnej marki, reklama pomoże Ci w szybkim dotarciu do osób, które już teraz są gotowe na skorzystanie z Twoich usług beauty.

Najważniejsze elementy udanej kampanii to:

ALE największa różnica tkwi w odpowiednim przygotowaniu!

Możesz mieć dobrze dobraną grupę docelową, świetne zdjęcia i kreatywną reklamę, ale bez właściwego przygotowania i jasnej strategii kampania nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Najlepsze kampanie zaczynają się od dokładnie zdefiniowanego celu i planu działania.

Przed rozpoczęciem kampanii musisz wiedzieć:

Największym SEKRETEM udanej kampanii jest właśnie przygotowanie i plan. To one odróżniają tych, którzy osiągają spektakularne wyniki, od tych, którzy tracą budżet bez efektów.

プロセス

Jakiego procesu Cię nauczymy?

W kursie nauczymy Cię procesu, który pozwoli Ci tworzyć powtarzalne kampanie reklamowe dostosowane do Twojego salonu lub usług beauty. Raz opanujesz ten schemat, a potem będziesz mogła go wielokrotnie wykorzystywać – z małymi modyfikacjami – do różnych ofert, usług lub kursów.

Zrozumiesz, jak działa system Meta Ads i dlaczego jest tak skuteczny

Na początku dowiesz się, jak działają reklamy Meta Ads i dlaczego są idealnym rozwiązaniem dla branży beauty. Poznasz, jak precyzyjnie dopasowywać reklamy do odpowiednich odbiorców, i zrozumiesz, jakie korzyści płyną z inwestowania w płatne reklamy, zamiast polegać wyłącznie na działaniach organicznych.

Określisz swoje cele i przygotujesz plan działania

Zanim uruchomisz kampanię, nauczymy Cię, jak jasno określić swoje cele – czy chcesz przyciągnąć więcej klientek do swojego salonu, zwiększyć sprzedaż kursów online, czy rozwinąć swoją markę. Dowiesz się również, jak przygotować strategię reklamową, która pozwoli Ci osiągnąć te cele, bazując na solidnych fundamentach.

Skonfigurujesz swoje narzędzia reklamowe

Następnie przeprowadzimy Cię przez proces konfiguracji Meta Business Managera. Nauczysz się, jak założyć konto reklamowe, połączyć swoje strony na Facebooku i Instagramie, stworzyć Pixel oraz ustawić płatności. Dzięki temu będziesz mieć pełną kontrolę nad wszystkimi kampaniami reklamowymi.

Poznasz tajniki tworzenia skutecznych kreacji reklamowych

Dowiesz się, jak tworzyć reklamy, które przyciągają uwagę i sprzedają. Poznasz, jak pisać angażujące nagłówki, tworzyć atrakcyjne grafiki, i jak skutecznie zachęcać do działania (CTA). Twoje kampanie będą nie tylko widoczne, ale przede wszystkim skuteczne.

Stworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową

Zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia kampanii reklamowej od A do Z. Nauczymy Cię, jak tworzyć skuteczne kampanie, które zwiększą zasięg Twoich postów, przyciągną więcej obserwatorów, zarezerwują wizyty w salonie lub wygenerują sprzedaż Twoich kursów beauty.

Zbudujesz idealną grupę odbiorców

Nauczysz się, jak stworzyć grupy odbiorców, które precyzyjnie trafiają w potrzeby Twoich przyszłych klientek. Dowiesz się, jak targetować reklamy na podstawie danych demograficznych, lokalizacji, zainteresowań oraz zachowań użytkowników. Pokażemy Ci również, jak segmentować grupy, aby Twoje reklamy były jeszcze bardziej skuteczne.

Uruchomisz kampanię
i zaczniesz zbierać pierwsze rezultaty

Po uruchomieniu swojej pierwszej kampanii zobaczysz, jak działa system Meta Ads w praktyce. Będziesz monitorować swoje wyniki, a kampanie zaczną generować pierwsze rezerwacje i sprzedaże. To moment, w którym Twoje działania zaczną przynosić realne efekty.

Nauczysz się optymalizować kampanie, by uzyskać jeszcze lepsze wyniki

Gdy Twoje kampanie zaczną przynosić efekty, przejdziemy do optymalizacji. Nauczymy Cię, jak analizować dane z kampanii, co poprawić, aby osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty, i jak zarządzać budżetem reklamowym. Dzięki temu Twoje kampanie będą coraz bardziej efektywne.

Staniesz się ekspertem w reklamach Meta Ads i skalowaniu swojego biznesu beauty

Na koniec będziesz w pełni kontrolować swoje kampanie – od precyzyjnego targetowania, przez skuteczne kreacje reklamowe, aż po optymalizację i zarządzanie budżetem. Zyskasz pewność, że Twoje działania przynoszą oczekiwane rezultaty i wiesz, jak skalować swój biznes beauty na kolejne poziomy.

誰のために

Dla kogo jest ten kurs?

Osób działających w branży beauty, które chcą skutecznie promować swoje usługi i zdobywać więcej klientów poprzez reklamy. Jest idealny dla wszystkich, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności marketingowe i wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Dla osób, które świadczą usługi, jak i chcą sprzedawać szkolenia stacjonarne, a także kursy online.

誰のために

U kogo sprawdzi się kurs?

Nie jest dla Ciebie, jeśli:

Jest dla Ciebie, jeśli:

コース

Co znajdziesz w kursie?

Przede wszystkim krok po kroku, prowadząc za rączkę przez każdą lekcję – nauczymy Cię samodzielnego prowadzenia skutecznych reklam na Facebooku oraz Instagramie.

Dowiesz się m.in.:

何が得られますか?

Co zyskasz, dołączając do kursu?

Więcej klientek w salonie lub online

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie reklamowe, które przyciągną nowych klientów i zwiększą rezerwacje w Twoim salonie lub sprzedaż online.

Umiejętność samodzielnego tworzenia skutecznych reklam

Nauczysz się krok po kroku, jak tworzyć kampanie Meta Ads, które generują wyniki, bez potrzeby zatrudniania drogich agencji marketingowych.

Zwiększenie widoczności Twojej marki beauty

Zdobędziesz wiedzę, jak budować rozpoznawalność swojej marki i przyciągać uwagę Twojej grupy docelowej w mediach społecznościowych.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dzięki przemyślanej strategii reklamowej, nauczysz się unikać przepalania budżetu na nieskuteczne reklamy i optymalizować kampanie, aby przynosiły najlepsze wyniki.

Zwiększenie sprzedaży usług i kursów beauty

Nauczysz się, jak tworzyć reklamy, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również skutecznie sprzedają Twoje usługi, produkty lub kursy online.

Pewność w prowadzeniu kampanii –

Zyskasz pewność, że Twoje kampanie są dobrze zaplanowane i odpowiednio targetowane, co zwiększy szanse na sukces każdej reklamy.

議題

Szczegółowa agenda kursu

  • Czym jest system reklamowy Meta Ads i jak działają reklamy? 
  • W jakich kanałach Social Media można się reklamować dzięki systemowi reklamowemu Meta Ads.
  • Dlaczego reklamy w Mecie są tak skuteczne?
  • Jakie mamy rodzaje reklam? 
  • Dlaczego reklamy są lepsze od działań organicznych? Dlaczego warto w nie inwestować?
  • Dlaczego nie warto korzystać z przycisku promuj post?
  • Jak Meta zbiera dane? (Czym jest Pixel)
  • Z czego składa się skuteczna reklama, która naprawdę sprzedaje? Dlaczego jedne reklamy sprzedają, a inne nie? (Nie wystarczy tylko puścić reklamę, musisz mieć też strategię, dobrą ofertę, produkt dostosowany do potrzeb konsumenta, jakość, dobrze dopasowaną reklamę, dobrze sprecyzowaną i ustawioną grupę docelową, reklamę zwracającą uwagę)
  • Co musisz przygotować zanim uruchomisz reklamę? (Jaki masz cel biznesowy, kto jest Twoją grupą docelową, co chcesz reklamować i jak)
 
  • Czym jest Business Manager?
  • Podróż po Business Managerze.
    • Czym jest Menedżer firmy - Ustawienia firmowe
    • Czym jest Menedżer reklam - Konto reklamowe
    • Czym jest Menedżer Zdarzeń
    • Czym jest Odbiorcy
    • Ustawienia konta reklamowego
    • Rozliczenia i płatności
    • Meta Business Suite
  • Nadawanie dostępów
  • Jak najlepiej nadawać dostęp pracownikom lub współpracownikom?
  • Jak najlepiej nadawać dostęp agencjom, freelancerom i ogólnie podwykonawcom?
  • Jak udostępnić zasoby
    • Konta reklamowego
    • Strony na Facebooku
    • Pixela Facebooka - Źródła danych
    • Konta na Instagramie
  • Tworzenie konta reklamowego krok po kroku.
    • Jak założyć konto w Business Managerze?
    • Tworzymy lub podpinamy Stronę na Facebooku
    • Tworzymy lub podpinamy konto na Instagramie
    • Tworzymy Pixela - Zestaw Źródeł Danych
    • Tworzymy Konto Reklamowe
    • Dodajemy Metodę Płatności
    • Wpisujemy Dane Firmowe
    • Struktura kampanii reklamowych. 
    • Nazewnictwo kampanii reklamowych 
    • 6 głównych celów reklamowych - co oznaczają? Jak je używać? Ich znaczenie.
    • Zestaw Reklam
      • Jak działa dopasowywanie reklam do odbiorców?
      • Jak określić grupę docelową z perspektywy reklamodawcy?
  • Wszystkie opcje ustawiania reklamy.
    • Jak skutecznie analizować i dobierać grupy docelowe w oparciu o zainteresowania
    • Jak segmentować zainteresowania, aby oceniać ich skuteczność w dłuższej perspektywie?
    • Jak ustalić grupę odbiorców pod Stylistkę Paznokci? (gotowe grupy)
    • Jak ustalić grupę odbiorców pod Instruktora? (gotowe grupy)
    • Jak ustalić grupę odbiorców pod Makijaż Pertmamentny? (gotowe grupy)
    • Budowanie grup odbiorców w oparciu o lokalizację
    • Budowanie grup odbiorców w oparciu o wiek i płeć
    • Budowanie grup odbiorców w oparciu o zatrudnienie
    • Budowanie grup odbiorców w oparciu o dane demograficzne
    • Budowanie grup odbiorców w oparciu o dane behawioralne
    • Zawężanie i wykluczanie grup odbiorców
    • Tworzenie grup niestandardowych odbiorców
    • Tworzenie grup podobnych odbiorców
    • Dobre praktyki przy tworzeniu grup odbiorców 
    • Sprawdzone strategie wykorzystywania niestandardowych grup odbiorców (jak docierać do konkretnych ludzi o konkretnych intencjach zakupowych?)
  • Kampanie reklamowe, które pomogą Ci szybciej rozwijać instagrama i skalować Twoje Social Media!
    • Kampania pod więcej wyświetleń rolek.
    • Kampania pod wyższe zaangażowanie pod postami.
        - jakie posty można promować w kampaniach reklamowych
    • Kampania pod większe zasięgi postów.
    • Kampania na pozyskiwanie obserwatorów.
    • Kampania pod więcej czytelników bloga.
  • Kampanie, które pozyskają Ci klientów!
    • Kampania pod pozyskiwanie klientów w formie leadów dla Stylistek, Makijażystek, Fizjoterapeutek…
    • Kampania pod pozyskiwanie klientów w formie DM i wiadomości messenger dla Stylistek, Makijażystek, Fizjoterapeutek…
    • Kampanie reklamowe, które pozyskają Ci klientów przez Booksy!
  • Kampanie, które wygenerują Ci wyższe przychody!
    • Kampanie generujące sprzedaż produktów fizycznych oraz cyfrowych.
    • Kampanie remarketingowe na porzucone koszyki,
  • Z czego składa się reklama? 
  • Jak stworzyć kreatywną reklamę, która przykuwa uwagę i sprzedaje?
  • Jak stworzyć reklamę pod pozyskiwanie obserwatorów?
  • Jak stworzyć reklame pod sprzedaż kursu?
  • Jak stworzyć reklamę pod promocję usług swojego salonu?
  • Jak przygotować sobie dobry skrypt do reklam?
  • Co musi zawierać skuteczna oferta, żeby była atrakcyjna do kupna?
  • Jakie są mechanizmy, które mogą zwiększyć atrakcyjność Twojej oferty i podnieść motywację zakupową? 
  • Jak pisać treści do reklam, żeby były skuteczne?
  • Dobre praktyki tworzenia treści, grafik, video.
  • Narzędzia do tworzenia reklam.
  • Tworzenie reklam i dobór komunikatu reklamowego. 
  • Skuteczny komunikat reklamowy. 
  • Typy reklam. 
  • Czym jest Pixel i zdarzenia standardowe Pixela Facebooka? 
  • Sposoby instalacji Pixela.
  • Tworzenie Pixela Facebooka od A do Z. 
  • Implementacja Pixela Facebooka WordPress + Woocommerce, 
  • Analiza poprawności implementacji Pixela - Narzędzie do testowania zdarzeń, 
  • Ręczne konfigurowanie zdarzeń - Narzędzie do konfigurowania zdarzeń, 
    • Jak zrozumieć liczby widoczne w systemie reklamowym?
    • Słowniczek pojęć i omówienie najważniejszych wskaźników.
    • Kolumny widoku danych.
    • Jak patrzeć na najważniejsze wskaźniki. Przykładowe sytuacje.
    • Jak system reklamowy przypisuje dane o zakupach do konkretnej kampanii? - Model Atrybucji
    • Częstotliwość reklam - jaka jest okej?
    • Wydatki na reklamę. - Kiedy są okej? A kiedy przepalamy budżet?
    • Jaki budżet trzeba przeznaczyć na daną reklamę i od czego to zależy
  • Naucz się optymalizować reklamy i interpretować dane! - Optymalizacja reklam w praktyce.
    • Ile czasu trzeba przeznaczyć na ustawienie reklamy i jej optymalizację.
    • Jak sprawdzać skuteczność reklam i po jakim czasie widać efekty
  • Niestandardowe strategie pod pozyskiwanie obserwatorów!
  • Rozbudowana strategia reklamowa promująca profil na Instagramie!
  • Kampanie sprzedażowe kierowane na najbardziej kaloryczną grupę klientów (Twoich fanów)
  • Strategia pozyskiwania leadów dla salonów / biznesów beauty i indywidualnych specjalistek - Dla Stylistek, Makijażystek, Fizjoterapeutek. 
  • Strategia pozyskiwania leadów dla salonów / biznesów beauty i indywidualnych specjalistek - Dla Stylistek, Makijażystek, Fizjoterapeutek. (landing page pod DM)
  • Strategia reklamowa pod sprzedaż kursów. 
  • Strategia reklamowa pod sprzedaż usług, szkoleń, konsultacji lub pakietów mentoringowych. 
  • Case Study Strategii, która wygenerowała nam XXX zł.
  • Case Study - Jak w 2 miesiące zapełniłem cały grafik na pół roku do przodu Barber Shopowi.
  • Zaawansowane strategie remarketingowe!
  • Czy muszę mieć laptopa? Czy wystarczy telefon lub tablet?
  • Czy muszę mieć stronę internetową, aby ustawiać kampanie?
  • Od jakiej kwoty można myśleć o kampanii? Czy wystarczy 2 zł dziennie jak niektórzy reklamują?
  • Czy godzina publikacji  reklamy ma znaczenie?
  • Na ile czasu ustawiać reklamę, aby miała sens
  • Ile czasu muszę puszczać kampanie, aby zauważać zwroty z inwestycji
  • Reklamować grafiki czy video, czy rolki?
  • Ile powinno trwać video reklamowe 
  • Ile reklam ustawić w jednej kampanii?
  • Czy można edytować reklamy? Czy ma to wpływ na późniejszą skuteczność 
  • Czy można w dowolnym momencie usunąć reklamę, jeśli nie chcemy jej dalej kontynuować 
  • Czy można używać muzyki w reklamach? Skąd ją brać?
  • Czy każdą kolejną kampanię musimy ustawiać od nowa?
  • Jak często robić reklamy 
  • Czy przerwa w reklamach obcina zasięgi 
  • Czy wartość produktu lub usługi ma znaczenie ? Czy warto promować tanie produkty?
ボーナス

Dodatkowo otrzymujesz 4 bonusy

BONUS #1: Nagrania 14-dniowego wyzwania reklamowego w branży Beauty

Zyskaj dostęp do pełnych nagrań 14-dniowego wyzwania reklamowego, które pokażą Ci krok po kroku, jak skutecznie prowadzić kampanie w branży beauty. Dzięki temu bonusowi będziesz mogła wracać do materiałów w dowolnym momencie, ucząc się, jak tworzyć kampanie reklamowe, które sprzedają, promują Twój salon oraz zwiększają rozpoznawalność marki. Poznaj najlepsze praktyki z zakresu reklamy płatnej od Konrada Chowratowicza oraz organicznych działań w social mediach od Joanny Bandurskiej!

BONUS #2: Dostęp do platformy społecznościowej

Dołącz do zamkniętej społeczności ekspertów z branży beauty, gdzie możesz dzielić się doświadczeniami, zdobywać wiedzę i nawiązywać cenne kontakty. Dzięki temu bonusowi zyskasz dostęp do platformy, na której możesz zadawać pytania, brać udział w dyskusjach oraz otrzymywać wsparcie zarówno od innych uczestników, jak i od prowadzących. To idealne miejsce do wymiany pomysłów i budowania relacji, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes beauty.

BONUS #3: Ponad 170 przykładów stron sprzedażowych do inspiracji

Zyskaj dostęp do kolekcji ponad 170 przykładów stron sprzedażowych, które mogą posłużyć jako źródło inspiracji do tworzenia własnych kampanii. Te strony zostały zaprojektowane z myślą o maksymalizacji konwersji i skutecznej sprzedaży. Dzięki temu bonusowi będziesz mogła łatwiej zaplanować swoje strony sprzedażowe, tworzyć skuteczne landing page i zrozumieć, jakie elementy działają najlepiej w branży beauty. Idealny materiał, by wynieść Twoje kampanie reklamowe na wyższy poziom!

BONUS #4: Lekcje techniczne – krok po kroku, jak tworzyć kampanie reklamowe

Z tym bonusem nauczysz się m.in. jak technicznie skonfigurować Piksel Meta Ads, aby śledzić działania klientów na Twojej stronie. Dowiesz się, jak prawidłowo ustawić śledzenie konwersji, zbierać dane o użytkownikach. Te praktyczne lekcje krok po kroku pomogą Ci precyzyjnie mierzyć skuteczność swoich kampanii i wyciągać wnioski, które przełożą się na wyższe wyniki sprzedażowe!

BONUS #5: Dostęp do webinaru "Social media w branży Beauty""

Rewolucja w Social Media dla Branży Beauty – zobacz jak zmienić swoje profile na Instagramie, Facebooku, TikToku i YouTube w magnesy na klientki i kursantki!

Autor kursu

Konrad Chowratowicz

Pasjonata oraz miłośnik marketingu, social mediów i skutecznych działań reklamowych. 

Ekspert z ponad 9 letnim doświadczeniem. Na reklamy wydał już ponad 30 mln zł budżetu klientów. Pomaga firmom się skalować za pomocą kreatywnej i nieszablonowej komunikacji w Social Mediach, a także skutecznych kampanii reklamowych w niemal każdym ekosystemie reklamowym. 

Autor kursu „Podstawy kampanii Facebook Ads”, już niedługo “Reklamy w Branży Beauty” oraz kampanii społecznej marki GBS na Pornhubie i wielu artykułów branżowych. 

W swojej karierze (zawodowej i biznesowej) obsługiwał takie marki jak m.in.: Dolce&Gabbana, Shiseido, 1909 Fryzjerzy, Milek Design, Bandurska School, Simpliteca, Receptomat, Agnes Hebamme, Krowarzywa, Zięba Clinic, Anmedica, Naanaawood, Centrum Ajurwedy, Olimp Store, Eibach, Milwaukee, GBS – Golden Bow Solutions, Mia Warsaw, Muuv & Shameless, Misioo, True Rider i wiele innych.

Skuteczne kampanie reklamowe prowadził już w takich kanałach jak m.in.: Meta Ads, Google Ads, Allegro Ads, Erli Ads, TikTok Ads, Empik Ads, Etsy Ads, Snapchat Ads, Linkedin Ads, Traffic Junky, Twitter Ads, a nawet Pinterest Ads. 

Ceni sobie bardzo holistyczne i kompleksowe podejście do obsługi klientów, zagłębiając się nie tylko w metryki reklamowe, ale także cele, strategię oraz model biznesowy – próbując możliwie, jak najlepiej zrozumieć biznes klienta, co przełoży się na trafniejsze i skuteczniejsze opracowanie strategii reklamowej oraz strategię i synergię promocji całej marki – kompleksowo projektując działania na całej długości lejka oraz komunikację na różnych etapach procesu decyzji zakupowych.

Pełni także rolę wykładowcy, zewnętrznego konsultanta, a także Interim E-commerce Managera.

Autorka kursu

Joanna Bandurska

Mistrzyni Świata stylizacji paznokci. Ekspert i instruktor z wieloletnim doświadczeniem, rekordzistka Polski w ilości zdobytych nagród indywidualnie w branży kosmetycznej w najkrótszym czasie. Juror prestiżowych Mistrzostw Polski i Europy i Świata.
Wielokrotnie nagradzana zdobywczyni na mistrzostwach i zawodach o zasięgu krajowym i międzynarodowym – ma na swoim koncie ponad 160 medali oraz kilkadziesiąt nagród jako najlepszy trener przygotowujący do mistrzostw oraz sędzia.

Autorka książki “Mój Sekret” i ebooków oraz kursów o stylizacji paznokci oraz social media dla branży Beauty.

Przeszkoliła ponad 55 tys. Kursantów na całym świecie, jest często zapraszana do telewizji śniadaniowej w roli eksperta. Instruktor z ogromnym powołaniem i misją bezpiecznej pracy.

Do pracy podchodzi z pasją i zaangażowaniem – dokładnie tym samym zaraża swoich kursantów. Została także uhonorowana tytułem Najlepszego Trenera podczas mistrzostw rozegranych w 2022 roku w Norwegii, gdzie Bandurska Team zdobył łącznie 165 pucharów. Później w Dubaju jej Team zdobył ich aż… 594! Mistrzostwa w Hollywood podbili wynikiem 320! Oczywiście we wszystkich zyskała tytuł Najlepszego Trenera.

Jej kursanci stanęli na podium różnych mistrzostw już ponad 1500 razy! Asia zajmuje się stylizacją paznokci od 15 lat. Z domorosłej stylistki stała się Mistrzynią Świata, rekordzistką w branży i jurorką na najważniejszych mistrzostwach. W Bandurska Shop znajdziesz książkę opisującą długą i krętą drogę Asi do tak wielkich sukcesów.

最高のパッケージ

Wybierz najlepszy pakiet dla siebie

Pakiet Basic

(tylko 100 sztuk w promocyjnej cenie)

Cena regularna: 749 zł

497 zł

Pakiet Beauty Ads Professional

(tylko 50 sztuk w promocyjnej cenie)

Cena regularna: 1597 zł

749 zł

Pakiet VIP Beauty Ads Professional + Mentoring

(tylko 20 sztuk w promocyjnej cenie)

Cena regularna: 3597 zł

1877 zł

Z możliwością x rat po xxx zł/msc​

話しましょう

Zastanawiasz się, czy ten program jest dla Ciebie? Porozmawiajmy!

Śmiało napisz do mnie na Instagramie (klik!) i opowiedz mi trochę o swojej sytuacji.

Chciałabym wiedzieć, co sprzedajesz, jak się promujesz i jakie masz wyzwania – czy to niska sprzedaż, czy po prostu chcesz osiągać jeszcze lepsze wyniki. Nie krępuj się napisać dłuższej wiadomości, uwielbiam takie! Pozwala mi to lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i szybciej doradzić, co może pomóc. 

Chętnie opowiem Ci, kiedy program może Ci pomóc, a kiedy warto rozważyć inne rozwiązania.

意見

Opinie o Joannie i Konradzie

公平

Chcę być fair, dlatego:

Gwarantuję najniższą cenę​

Z szacunku do osób, które zdecydowały się na wcześniejszy zakup, gwarantuję, że otrzymały one najniższą możliwą cenę. Ta cena już nigdy nie zostanie obniżona, a w przyszłości będzie tylko rosnąć wraz z wartością produktu.

Nie udzielam rabatów​

Czy zdarzyło Ci się kupić coś za pełną cenę, a później zobaczyć, że produkt został przeceniony? To frustrujące. Chcę tego uniknąć, dlatego zapewniam, że przy każdej kolejnej edycji cena będzie wyższa.

Zamykam zapisy po deadlinie

Po zakończeniu przedsprzedaży i regularnej sprzedaży, nie będzie możliwości dołączenia. Z szacunku dla osób, które dotrzymały terminów, zapisów nie otwieram ponownie po upływie deadlinu.
議題

FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

Tak! Kurs jest idealny zarówno dla osób, które dopiero zaczynają w branży beauty, jak i dla doświadczonych ekspertów. Jeśli nie masz jeszcze klientek, ten kurs pomoże Ci zbudować bazę klientów od podstaw. Jeśli masz klientki, ten kurs pomoże Ci wyskalować biznes beauty i pozyskać ich więcej lub zdywersyfikować swoje przychody i wypromować swoje kursy bądź szkolenia stacjonarne.

Nie, do skutecznych kampanii reklamowych wystarczy profil na Facebooku lub Instagramie. W kursie pokażemy Ci, jak promować swoje usługi nawet bez własnej strony.

Korzystamy głównie z Meta Ads (Facebook i Instagram). Nie potrzebujesz zaawansowanej technologii – wystarczy komputer i dostęp do internetu.

Pierwsze efekty mogą pojawić się już po kilku dniach od uruchomienia kampanii, w zależności od rodzaju reklamy i strategii. W kursie dowiesz się, jak optymalizować kampanie, aby szybko zauważyć wyniki.

Oczywiście! Kurs pokaże Ci, jak skalować swój biznes beauty i dotrzeć do nowych klientów, nawet jeśli obecnie masz lojalną bazę klientek.

Nie, możesz zacząć z niewielkim budżetem, nawet 300 zł miesięcznie. W kursie pokażemy Ci, jak efektywnie zarządzać swoim budżetem, aby uzyskać najlepsze wyniki, nawet przy ograniczonych środkach.

W kursie koncentrujemy się na Meta Ads (Facebook i Instagram), które są najskuteczniejszymi narzędziami do promocji usług beauty. Możesz jednak wykorzystać zdobytą wiedzę, aby promować się na innych platformach.

Oczywiście! Kurs ten został skonstruowany tak, żeby poprowadzić Cię przez całą ścieżkę tworzenia reklam krok po kroku.

Oczywiście! W każdym pakiecie kursu otrzymasz niezbędną wiedzę, która pomoże Ci samodzielnie ustawić reklamy w taki sposób, żeby realnie zacząć pozyskiwać klientów. Dodatkowo w Pakiecie Beauty Ads Professional otrzymasz gotowe i sprawdzone strategie reklamowe, które rzeczywiście sprzedają i pokażą Ci jak ułożyć cały lejek reklamowy od promocji, aż po sprzedaż, żeby uzyskiwać realne efekty.

Mentoring to 3 spotkania grupowe online na żywo w ramach, których dokładnie przeanalizuje Wasze postępy we wdrażanej wiedzy, odpowiem na najczęściej zadawane pytania, doradzę co zmienić w ustawionych przez Was kampaniach, przeprowadzę audyt konta reklamowego oraz komunikatów reklamowych, a także pomogę Wam opracować lepiej dostosowaną do Was strategię reklamową.

Tak! Wystarczy wybrać metodę płatności Tpay i program PragmaPay, LUB Alior Raty, LUB Raty Pekao, LUB Raty imoje.

Tak! Wystarczy, że w formularzu zamówienia uzupełnisz dane firmowe.